پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4814
-
الف
+

نمایش یک انیمیشن و سه فیلم در روز چهارم

فیلم‌های «شب آفتابی»، «مسخره باز»، «روزهای نارنجی» و «زهرمار» میهمان روز چهارم جشنواره فیلم فجر هستند.

فیلم‌های «شب آفتابی»، «مسخره باز»، «روزهای نارنجی» و «زهرمار» میهمان روز چهارم جشنواره فیلم فجر هستند.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم‌های «شب آفتابی»، «مسخره باز»، «روزهای نارنجی» و «زهرمار» در سومین روز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، به نمایش درخواهند آمد که در این بخش به معرفی اجمالی آن‌ها می‌پردازیم.

 

«شب آفتابی»:

انیمیشن «شب آفتابی» به کارگردانی علی مدنی و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است.

در خلاصه داستان «شب آفتابی» که با تکنیک سه بعدی ساخته شده، آمده است: «صندوقچه‌ قصه‌گو که عامل آرامش و نظم شهر است توسط شغال‌ها از سرزمین همسایه ربوده می‌شود. خورشید جای ماه را می‌گیرد. شب از میان می رود و نظم شهر به هم می‌ریزد. چند کودک به طور اتفاقی وارد ماجرا می‌شوند و به کارآگاه برای بازگرداندن صندوقچه به شهر یاری می‌رسانند.»

 

«مسخره باز»:

فیلم سینمایی «مسخره‌ باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده یکی از سی فیلم بخش سودای سیمرغ است.

علی مصفا تهیه‌کننده فیلم «مسخره باز» است و علی نصیریان، هدیه تهرانی،‌ رضا کیانیان،‌ صابر ابر و بابک حمیدیان ، محسن حسینی ، خسرو بامداد ، ایرج ذبیحی ، در «مسخره‌ باز» به ایفای نقش می ‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دانش شیفته سینما و عاشق هما هنرپیشه محبوب شهر است. کاظم خان شیفته کازابلانکا و جواز کسبش است. شاپور شیفته تن ماهی و مصفای ممنوع التصویر است. شهر پر از گدا شده و منتظر زلزله قریب الوقوعی است. هر چند وقت یکبار هم جنازه زنی با سر تراشیده کنار ساحل پیدا می شود. به قول بازپرس کیانی: اوضاع خیته!

 

«روزهای نارنجی»:

روزهای نارنجی فیلمی به کارگردانی آرش لاهوتی، نویسندگی آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی و تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان محصول سال ۱۳۹۶ است.

این فیلم داستان زندگی "آبان" زنی میانسال است،که واسطه استخدام کارگران فصلی در شمال کشور است.

هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور و امین گلستانه بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

«زهرمار»:

فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی جواد رضویان ساخته شده است.

«زهرمار» با بازی شبنم مقدمی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، علیرضا استادی، رضا رویگری و حسین محب اهری علاوه بر اکران در سالن های مردمی فجر، در سانس آخر روز شنبه ۱۳ بهمن ماه در کاخ جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حاج حشمت» مداح اهل دلی است که شریف زندگی کرده، او یکی از کاندیداهای شورای شهر است و رویای این را دارد که پلی بین صداقت و سیاست و انسانیت ایجاد کند. تا اینکه سر و کله «رهی» پیدا می شود، «رهی» در آستانه تباهی است و آمده تا حشمت را هم با خود به قهقرا ببرد … و این سرآغاز بازی تلخی است، تلخ مثل «زهرمار».

 

ص.گ

 

نظر شما
ارسال نظر